czwartek, 4 sierpnia 2011

Jedwab Odżywka wygładzająca Joanny

Odżywek do włosów od dawna nie lubiłam. Jakąkolwiek bym używała czułam i widziałam że obciąża mi włosy i zaraz robią się tłuste, lub opcja numer dwa: nie robiła z moimi włosami nic. Po wykończeniu ostatniej odżywki jaką miałam (był to Avon, migdał i coś...) postanowiłam że nie będę narazie kupowała nowej bo i tak nie będę używać. Ale kiedy spotkałam w rossmanie tą jedwabną dałam się skusić. I wiecie co? Nie żałuję:)



Ze spraw technicznych: pojemność 200ml, cena coś ok 6zł.

Od producenta: Odżywka wygładzająca Jedwab dedykowana jest specjalnie do włosów suchych, matowych, zniszczonych zabiegami fryzjerskimi.
Zawarte w recepturze hydrolizowane proteiny jedwabiu tworzą na powierzchni włosa nawilżający, ochronny film, a dodatkowe składniki kondycjonujące zapewniają właściwą pielęgnację. Po zastosowaniu włosy są wygładzone, lśniące i przyjemne w dotyku. Mają zdrowy wygląd, łatwiej się rozczesują i mniej elektryzują.

Ode mnie: To moje pierwsze opakowanie ale napewno nie ostatnie. Zgadzam się z producentem:) Jest mi z tego powodu bardzo miło. Włosy naprawdę są wygładzone, nie puszą się i ładnie lśnią. Odżywka nie obciąża włosów więc jak najbardziej mogę polecić. Zapach jest również przyjemny, co w moim przypadku zachęca do regularnego używania.
Jedyny mankament jest taki że dosyć szybko się skończy, myślę że to zakup na ok 1-1,5 miesiąca. Chociaż trzeba tu zauważyć że mam już dosyć długie włosy więc automatycznie potrzebuję jej więcej.

Podsumowując: Polecam serdecznie, sama napewno kupię ją ponownie, a nawet dokupię inne produkty z tej serii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz