czwartek, 21 lipca 2011

Czarny lakier - My Secret nr 121

Minione tygodnie obfitowały w kosmetyczne zakupy, za to brakowało mi totalnie czasu na napisanie jakiejkolwiek notki na temat tych zakupów więc teraz postaram się nadrobić.


Lakier ten kupiłam dosyć dawno, ale do tej pory używałam tylko do stempelków. A teraz używam też do malowania całych paznokci. Lakier bardzo dobry. Swoją drogą coraz bardziej przekonuję się do kosmetyków tej firmy a co za tym idzie mam ich coraz więcej. Dla pełnego pokrycia paznokcia potrzebujemy 2 ale dosyć cienkie warstwy. Rozprowadza się bezproblemowo, aplikacja jest idealna. Jedynie nie lubię w tych lakierach pędzelka (mógłby być nieco grubszy/większy) i nakrętki - wg mnie jest trochę za duża i niewygodnie jest mi ją trzymać podczas malowania.

Zdjęcia jak tylko znajdę aparat:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz