piątek, 19 sierpnia 2011

Ziaja - brązujący krem do twarzy Sopot

Bałam się że po użyciu do twarzy kremu brązującego pojawią mi się jakieś plamy, będę pomarańczowo-żółta, ale całe szczęście nic takiego mi się nie zdarzyło. Wcześniej używałam już balsamu do ciała z tej serii i daje on według mnie dosyć mocny efekt więc dla równowagi kupiłam też ten to twarzy. Napewno krem jest dużo delikatniejszy niż balsam i szczerze powiem że osobiście nie zauważyłam efektu, może dlatego że nie używałam regularnie, za to znajomy powiedział pewnego dnia że mam ładnie opaloną twarz, tak delikatnie.
Zapach podobny jak inne specyfiki brązujące, ale nie nachalny. Konsystencja jak dla mnie w sam raz. Dodatkowo dobrze nawilża całą buzię.

Zużyłam nieco ponad pół opakowania, kupię ponownie.

Opakowanie: 50ml
Cena: ok 7-8zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz