środa, 17 sierpnia 2011

Lirene - ochronny krem do rąk daktylowy


Od producenta: Doskonała pielęgnacja. Unikalna formuła kremu intensywnie odżywia i nawilża skórę, zabezpieczając dłonie przed ponownym wysuszeniem. Zawarty w kremie wyciąg z daktyla tworzy na skórze naturalną osłonę, która chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych takich jak m.in. detergenty i chlorowana woda.
Efekt: Głęboko odżywiona skóra staje się miękka, sprężysta i aksamitnie gładka, a dłonie odzyskują zdrowy i atrakcyjny wygląd.

Ode mnie. W związku z moją pracą (właściwie zakończoną tydzień temu) moje dłonie były przesuszone. Woda, detergenty itd. Skusiłam się na ten krem i jestem zadowolona. Pomimo braku regularności w używaniu kremu do rąk jestem zadowolona. Nawilża skórę na długo, nawet po umyciu rąk nie mam potrzeby używać go za każdym razem. Dodatkowo przyjemnie pachnie, szybko się wchłania i dłonie są naprawdę gładkie i miękkie.
Za opakowanie 125ml zapłaciłam ok 6zł i uważam że jest to bardzo dobra cena za taką jakość.
Polecam.
Czy kupię ponownie nie wiem bo zawsze lubię wypróbować coś nowego, ale szansa jest :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz