niedziela, 29 maja 2011

Projekt denko - po raz pierwszy

W tym tygodniu stworzyłam listę produktów do wykończenia. Wybrałam 10 rzeczy a kilka innych czeka w kolejce. Oto aktualne denkowe produkty:
1. krem pod oczy - eva natura
2. lakier do paznokci golden rose 178
3. podkład sensique
4. bezbarwny lakier sensique
5. złoty cień sensique
6. czarna kredka quiz
7. bronzer - mój handmade
8. wazelina kosmetyczna ziaja
9. błyszczyk bezbarwny manhatann
10. balsam do ciała avon care
*11. antyperspirant w sztyfcie fa - wykończony wczoraj

Poza tym że zużywam, nie kupuję w najbliższym czasie żadnego lakieru, żadnego balsamu i cieni. Mogę pozwolić sobie jedynie na jakiś beżowy cień bazowy, bo wszystkie takowe już wykończyłam i pewnie skuszę się na jakiś inglotowy.

Życzcie mi powodzenia i silnej woli:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz