piątek, 6 maja 2011

Magiczne kropelki, czyli Essence, Nail Art, Express Dry Drops

Jakiś czas temu zastanawiałam się nad kupnem wysuszacza do lakieru z Essence w sprayu. Dosyć sceptycznie byłam nastawiona, ale też dosyć miałam czekania za każdym razem, aż lakier do końca wyschnie i czasem poprawiania zadrapanych paznokci. Ale poszłam do Natury raz, potem drugi i z racji, że go nie było szybko zapomniałam. Dopiero jakiś czas temu, gdy byłam znowu właściwie po nic (i tak zawsze wtedy coś się kupi) w moje ręce trafiły te właśnie oto kropelki:
Opakowanie posiada pipetę co sprawia aplikację bajecznie prostą. Producent zaleca "upuścić" 1-2 krople na świeżo pomalowany paznokieć i w ciągu 60 sekund paznokieć jest suchy. W rzeczywistości musimy poczekać nieco dłużej niż minutę, ale działa! Po ok 2 minutach możemy wykonywać normalne czynności i paznokcie trzymają się dobrze.
Produkt jest bardzo wydajny: na każdy paznokieć naprawdę wystarcza jedna mała kropelka, a przy opakowaniu 8ml myślę, że to powinno wystarczyć na bardzo długo.
Cena: 8,99zł (jeśli mnie pamięć nie myli)

Może polecacie jakieś inny "przyspieszacze" do lakieru?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz