niedziela, 12 stycznia 2014

Tylko idiota ma porządek - geniusz panuje nad chaosem

No ok, czasem mówię że uwielbiam bałagan ale wcale tak nie jest :)

Jednym z moich noworocznych postanowień jest oczyszczenie przestrzeni. Jestem typem chomika (lub jak ktoś woli jestem strasznie sentymentalna) i ciężko rozstać mi się z różnymi przedmiotami jak i plikami na komputerze. Podziwiam osoby, które zatrzymują tylko niezbędne przedmioty i nie żal im wyrzucać lub oddawać to co niepotrzebne. Myślę, że przyszedł dobry czas żeby pozbyć się tego co niepotrzebne i bezwartościowe i zrobić miejsce na coś nowego. Zamierzam przejrzeć szafki z ubraniami, pudła, inne szafki a także wyczyścić zawartość komputera bo został mi już pewnie jakiś 1% wolnej pamięci :)

Wolne mam tylko weekendy więc nie zostaje mi nic innego jak zabrać się za to już dziś :) Jako że jest niedziela zacznę od komputera.



Wam życzę miłego dnia i zapraszam na mój instagram:)

Instagram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz