czwartek, 2 stycznia 2014

Styczeń 2014- plany i cele

Blogosfera została opanowana przez wpisy podsumowujące rok 2013 i opisujące plany na 2014. Ja raczej jestem bliższa tej drugiej części. Bardzo lubię tworzyć plany, listy rzeczy do zrobienia, myśleć o tym co zamierzam osiągnąć. Ostatnio zauważyłam, że robię więcej rzeczy, gdy spisze je na papier (nawet nieświadomie, nie patrząc na listę). Chyba co roku tworzyłam taką listę, co chcę osiągnąć, ale zwykle trafiała w kąt i zapominałam o jej istnieniu. Czy w tym roku będzie inaczej? Będzie, bo planuję robić takie listy co miesiąc i na bieżąco dodawać coś nowego, aktualizować. Oczywiście większe zadania będą przechodziły na kolejny miesiąc, a będę mogła stale kontrolować. Ponadto chętniej realizuję takie nowe listy niż te, które leżą od kilku miesięcy.


Zadania i cele na styczeń

1. Zdać sesję

2. Dbać i rozwijać Lisie Skarby

3. Przeczytać min. 3 książki


Styczniowa wishlista

Kilka dni temu pisałam na instagramie, że mimo iż styczeń jeszcze się nie zaczął ja już zrealizowałam połowę mojej wishlisty. Wprawdzie z pomocą Świętego Mikołaja, ale to też się liczy :)



1. Proste spodnie. Tych u mnie zawsze brakuje. Najlepiej nie jeansy, takie które będą nadawały się do pracy. W niedziele wybrałam się na zakupy i kupiłam dwie pary. Pierwsze są z House z takimi niby kryształkami na tylnych kieszeniach. Drugie to czarne kanty z Mango. Jeszcze nie miałam okazji ich założyć, ale mam nadzieję, że będę zadowolona :)

2. Torebka. Chciałam coś podobnego do tej ze zdjęcia, ale Mikołaj wybrał dla mnie inną. Dostałam filcową, nie jest bardzo pojemna i może nie do końca w moim stylu. Spróbuję się do niej przekonać :)

3. Czytnik Kindle. Szczerze mówiąc nie wiem czy uda mi się kupić w tym miesiącu, ale jest to mój plan na 2014 rok więc postanowiłam mimo wszystko umieścić go na tej liście.

4. Srebrne kolczyki. Przez kilka lat prawie nie nosiłam biżuterii ze względu na pracę, ale teraz znowu mogę. Zamiast kolczyków na święta wybrałam sobie zawieszkę, która niemal idealnie pasuje do kolczyków które już mam więc ten punkt z listy też mogę odhaczyć :)

5. Zegarek Casio. Prosty i nie za duży. Waham się między dwoma modelami, ale do końca miesiąca powinnam się zdecydować.

6. Pędzel do pudru. Ostatnio cały czas używam pędzla kabuki z Sephory, który spisuje się świetnie zarówno w domu jak i w kosmetyczce kiedy wychodzę z domu. Jest to jednak jedyny pędzel do pudru, który posiadam i potrzebuję drugiego aby mógł pełnić rolę stacjonarnego :)


A jak wasze plany? Robicie takie listy?

Pozdrawiam ciepło
Ola :)

1 komentarz:

  1. tak - udowodniono ze zapisanie planów/celów działa jako dodatkowy motywator

    OdpowiedzUsuń