sobota, 18 lutego 2012

moja nokia 500

Od niespełna trzech tygodni jestem szczęśliwą posiadaczką mojego wymarzonego telefonu Nokii 500. Myślałam o zmianie telefonu od dłuższego czasu i w planach był inny model nokii, ale kiedy zobaczyłam n500 wiedziałam, że będzie moja!! To co podoba mi się w nim to możliwość personalizacji: mamy 3 główne ekrany i możemy umieścić na nich skróty do wszystkich aplikacji, których najczęściej używamy (np aparat kalendarz czy kontakty osób do których najczęściej dzwonimy). Ponadto dzięki dużemu wyświetlaczowi korzystanie z internetu jest łatwiejsze i przyjemniejsze. W zestawie mamy 3 wymienne tylne obudowy (czarna czerwona i niebieska), więc możemy wybrać tą która najbardziej nam pasuje. Moje pierwsze wrażenia są jak najbardziej pozytywne i mam nadzieję, że nic się w tym względzie nie zmieni :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz