środa, 1 lutego 2012

Kolastyna - Czysta formuła



Około miesiąc temu szukałam jakiegoś produktu do mycia twarzy. Myślałam o peelingu, ale wybór padł na emulsję do mycia twarzy z Kolastyny z kwasem hialuronowym i d-pantenolem.
Opakowanie mieści 150ml produktu, zapłaciłam za nie ok 10-11zł. Nie widać tego na zdjęciu, ale zużyłam do tej pory ok 1/3 buteleczki. Po kilku pierwszych użyciach nie byłam do końca zadowolona. Emulsja jest dosyć rzadka, jej konsystencja bardziej przypomina mleko niż żel - nie pieni się na twarzy. Po dłuższym czasie stwierdzam, że to zaleta: po umyciu twarzy nie ma problemu ze zmyciem emulsji z twarzy. Zapach jest powiedziałabym dosyć sterylny w pozytywnym tego słowa znaczeniu - po umyciu mamy naprawdę czystą i świeżą twarz.

Dzisiaj szukałam czegoś do demakijażu oczu, bo ostatnio stosuję do tego celu mleczko za którym właściwie nie przepadam i nie radzi sobie ono do końca z tuszem do rzęs. Myślałam o czymś dwufazowym, ale przypadkiem natrafiłam na promocję "2 w cenie 1", czyli łagodny płyn do demakijażu oczu z ekstraktem ze świetlika lekarskiego i d-pantenolem oraz mleczko+tonik do demakijażu 2 w 1 z kompleksem ultranawilżającym i d-pantenolem. Cena tego zestawu to 8,99 czyli bardzo atrakcyjna, a że z emulsji ostatecznie jestem zadowolona to postanowiłam wypróbować również te produkty. Jestem ciekawa ich działania.
Poza tym skusiłam się też na zielony cień z Inglota, ale pokażę jutro jak będę miała lepsze światło do zrobienia zdjęć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz