piątek, 22 kwietnia 2011

Exotic Flower by Sensique

Kilka dni temu pisałam o nowości w drogeriach Natura - serii kosmetyków kolorowych z Kobo. Dziś nadszedł czas na Sensique i ich limitowaną serię Exotic Flower.
Mamy do wyboru 8 lakierów do paznokci i 5 kolorów cieni do powiek.




O cieniach nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ zorganizowałam sobie odwyk od kupowania nowych cieni (tak, tak projekt denko trwa) i póki co trwam w nim. Ale nie wykluczone, że jeszcze coś kupię, wszak to seria limitowana. 

Skusił mnie natomiast lakier do paznokci. Wybrałam ten jasnoniebieski - nr.248. Lakier ma pojemność 7ml (pojemność lakierów dostępnych w regularnej sprzedaży to 10ml). Lakier zawiera perłowe drobinki, co początkowo mnie nieco zniechęciło, ale na paznokciach są mało widoczne - dla mnie plus. Aby dobrze pokryć paznokieć potrzebujemy dwóch warstw, czyli też norma. Co mogę powiedzieć na temat trwałości? Jeżeli nałożymy utwardzacz to moim zdaniem ok, natomiast bez jakiejś wierzchniej warstwy bardzo prawdopodobne, że lakier szybko się zetrze/odpryśnie.
Podsumowując, piękny kolor na wiosnę, w bardzo przystępnej cenie. Polecam.
A wy, możecie polecić coś z tej serii?


Ps. będąc w naturze nabyłam też zestaw do robienia wzorków/stempelków z essence więc wkrótce będzie i o nim notka
Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz