środa, 1 sierpnia 2012

projekt denko na sierpień

Dawno nie robiłam typowego projektu denko, a zauważyłam że znowu zaczynają mi zalegać "niekończące się" produkty więc w sierpniu powracam do projektu. Zamierzam wykończyć karmelowy balsam do ust z Oriflame, szampon i balsam do włosów oraz balsam do ciała z Biedronki o zapachu mango. Z kosmetyków kolorowych wybiorę 2 lakiery których mam już resztki i czarną kredkę do powiek, która od dłuższego czasu zachowała się w wersji mini.
A wy próbujecie wykończyć jakieś kosmetyki?

2 komentarze:

  1. ostatnio tez zauważyłam ze zalega mi kilka kosmetyków a najbardziej błyszczyki i tusze do rzes :) jakoś damy rade :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zawsze miałam kilka zaczętych tuszy (czy tuszów) do rzęs ale już je zwalczyłam :) dużo miałam też pomadek ale albo pokończyłam albo poginęły bo aktualnie została mi tylko wazelina (zadziwiające ;))

    OdpowiedzUsuń