czwartek, 1 marca 2012

Zapachy


                W ostatnim czasie coraz większą uwagę zwracam na zapachy jakie mnie otaczają, w tym również na perfumy jakich sama używam. Są osoby, które przez wiele lat używają dzień w dzień tego samego zapachu i z tym jednym zapachem się kojarzą. Inni lubią zmieniać w zależności od sytuacji. Nie wiem jak powinnam siebie zaklasyfikować, bo od dłuższego czasu mam dwa swoje ulubione zapachy, jednak ostatnio jestem ciekawa czegoś innego i przy każdej wizycie w drogeriach wącham, oglądam i szukam czegoś nowego. Oglądam bo niektóre flakoniki są przepiękne, ale to nie jest decydujące. Przyznam, że ceny w drogeriach czy perfumeriach są dla mnie nie do przełknięcia, więc szukam ciekawych okazji głównie na allegro.
1.       Versace – Medusa
Pisałam w lutym, że marzę o nim, ale chyba jeszcze muszę zastanowić się czy to na pewno będzie ten. Mam do niego sentyment.
2.       Chanel – Chance
Te perfumy poznałam jakieś 3 lata temu i to chyba były pierwsze, w których się zakochałam. Ich zapach jest bardziej intensywny niż Medusa i zupełnie z innej bajki.
3.       Versace – Bright Crystal
Spodobał mi się całkiem niedawno i myślę, że kiedyś się na niego zdecyduję. To lekki i kwiatowy zapach, dosyć słodki.

1 komentarz:

  1. Miałam kiedyś versace bright crystal udalo mi się kupic na promocji w rossmannie za 80 zł 30 ml. Niestety juz nigdy nie spotkalam podobnej okazji. Ale zapach bardzo przyjemny :) Dodaje do obserwowanych na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń